niedziela, 25 września 2016

Lothlórien

  Pod koniec czerwca, fotografując wydarzenie taneczne "Belly Shake" we wrocławskim klubie Stary Klasztor, nagle zobaczyłam na scenie trzy elfy, poruszające się z gracją do muzyki z filmu "Drużyna Pierścienia" (dokładnie do fragmentu "Lothlórien", zamieszczonego na początku postu). Patrząc na nie na scenie, widziałam już w głowie leśne kadry, niczym w prawdziwym elfim królestwie. Jestem wielką fanką twórczości J.R.R. Tolkiena, dlatego sesji z nimi nie mogłam się doczekać.  Przedstawiam Wam trzy elfie tancerki z zespołu Mahakala.
PS. Chętnie fotografuję taniec, ponieważ jest mi bliski. Sama zajmowałam się tańcem dość intensywnie w przeszłości, a i teraz znajduję na niego czas, choć w znacznie mniejszym zakresie. Zapraszam więc do współpracy chętnych zainteresowanych tanecznymi sesjami lub reportażami fotograficznymi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz